czwartek, 29 września 2016

PINKPOWER

Wreszcie mam czas, aby siąść i WRESZCIE stworzyć post. 

Look, wiosenno/jesienny, akurat idealny na obecna pogodę. Postawiłam na wygodę i elegancję. Płaski "pseudo-sportowy" but nie musi kojarzyć się tylko ze zwykłymi rurkami i nudnym t-shirt'em. Doskonale wiecie, że kocham eksperymentować z moda ( szpilki do dresów we wcześniejszym poście - KLIK ), więc i tym razem nie założyłam czegoś oczywistego - szpilek. Dzięki temu, wyszedł look, który można założyć na co dzień. Idealny do szkoły, pracy, na uczelnie. Mam nadzieję, że wam się spodoba. 

LINKI DO UBRAŃ NA DOLE.











Bomberka - KLIK
BLUZKA - P&B
SPODNIE - ZARA
BUTY - KLIK
TORBA - TOUS

Czytaj więcej
11 Komentarze

poniedziałek, 25 lipca 2016

MARCELA STUDIO NAILS AND LASHES

Hej wszystkim! Dawno mnie tu nie było, przepraszam. Zamieszanie na temat studiów, mieszkania itp, naprawdę zabrało 100% mojego czasu.

Jednak przychodzę do was z trochę innym postem. Nigdy nie było u mnie czegoś nawet podobnego i bardzo żałuje! Mianowicie chodzi mi o post inny, niż stylizacje, ale dalej połączony z tematyką mody.

 Na snapchacie i instagramie widzieliście już efekt końcowy i możecie się domyślać czemu będzie poświęcony post. Mianowice STYLIZACJĄ PAZNOKCI. Tak, to jest to co kobiety lubią najbardziej. Piękne i zadbane dłonie to wizytówka każdej z nas niezależnie od wieku. Ja osobiście mam obsesję na tym punkcie!

Salon sam w sobie bije na głowę inne salony kosmetyczne w Kielcach. Atmosfera i mega klimat, który aż tryska z tego miejsca jest naprawdę nieziemski! Właśnie tego nie mogłam znaleźć nigdzie wcześniej. Wcześniejsze salony, niby fajnie, niby miło, ale nudno i niekomfortowo. Od zawsze uważałam, że takie salony dla kobiet maja być odpoczynkiem, odskocznia od rzeczywistości, a nawet arkadia. Ja będąc przed wizytą u dziewczyn miałam naprawdę koszmarny dzień. Dochodził do tego stres związany z poznaniem nowych osób, wiec już totalna porażka. Weszłam do salonu usiadłam i od samego początku zostałam powitana uśmiechem i pozytywną energia. Siadłam na fotel i tedy poznałam Marynkę, bardzo zdolna i kochana dziewczynę! Ona jest odpowiedzialna, za moje piękności na paznokciach. Naprawdę ja nie mogę do tej pory się na nie napatrzeć. Po czasie jaki tam spędziłam miałam w sobie tyle energii, że aż musiałam sobie znaleźć jakieś zajęcie.

Dla mnie połączenie jakie dają dziewczyny z MARCELA STUDIO NAILS AND LASHES jest kosmiczne. Tego potrzebują kobiety. Zapracowane w wirze pracy, muszą mieć chociaż chwilkę na naładowanie akumulatorów do dalszej pracy plus dochodzi do tego talent każdej z dziewczyn. Z ręką na sercu mogę polecić wam ten salon nie tylko ze względu na estetykę i przepiękne wykonanie, lecz także za fajny odpoczynek! Niżej będziecie mogli zobaczyć jak cudownie salon się prezentuje, ale także moje paznokcie przez które zostaje zaczepiana praktycznie w każdym miejscu!

LINKI DO SALONU:
strona internetowa

facebook
instagram
SNAPCHAT: marcela.indigo















Tutaj widzicie Marcelę w swoim żywiole- snapuje! <3






Czytaj więcej
6 Komentarze

niedziela, 19 czerwca 2016

WONDERLAND

Hej wszystkim! 

wakacje coraz bliżej, cieplutko za oknem, więc nic tylko leżeć do góry plackiem i nic nie robić. Ahhh jak jak bym tak chciała! Jest tak cieplutko, a ja nawet nie mam czasu sie dobrze opalić. Praca cały dzień plus weekendy. No cóż, nikt nie mówił, że będzie łatwo.
Podczas wolego dnia, tak czy siak nie leżałam!

Mam nadzieje, że i ta sesja wam się spodoba:)

fot. Anka Ciszowska 





























Sukienka +JUNGMOB SHOP 
top H&M
Spodenki ZARA 
buty +Reebok 

Czytaj więcej
6 Komentarze