wtorek, 6 stycznia 2015

Troche o mnie.

No witam, witam!

Dość długo zbierałam się, aby zacząć tzw. "blogowanie". Pytania typu: Jak to zacząć? O czym pisać? Czy się spodobam? Nie dawały mi szansy na założenie takowego bloga.
Haha, ale holaholaaaa! Miało być o mnie, a zaczynam jakimiś smętami.

Więc:

Siedemnaście lat temu, a dokładnie 8 lipca 1997r., w jednym z warszawskich szpitali przyszło na świat ciemnowłose dziecko o imieniu Alicja. Dziewczynka ta miała już jednego starszego o 3 lata brata-Piotrka. Mieszkali we czworo chyba w każdym zakątku Polski. Natomiast 2 lata po jej narodzinach pojawił sie jej młodszy braciszek zwany Damianem i na stałe zamieszkali w Kielcach.

No wiec wiecie mniej więcej skąd pochodzę i jak liczna mam rodzinkę. Teraz juz tak bardziej serio. Nazywam sie Alicja Wiśnicka mam skończone 17 lat i mieszkam w Kielcach. Uczę się w Katolickim Liceum Ogólnokształcącym, na kierunku humanistycznym.
Jak już wiecie mam 2 braci, którzy sa dla mnie bardzo ważni. Jestem osoba bardzo nerwową, której wiele rzeczy nie pasuje. NIE ZNOSZĘ poznawać nowych ludzi, a szczególnie dziewczyn. (Choć tego po mnie nie widać:) ) Mam więcej kolegów, niż koleżanek. nie wiem czym to jest spowodowane, ale tak już się przyjęło i tak jest. Co do wyglądu, nie będę się rozpisywać. Mam 175 cm wzrostu, ciemne oczy i włosy (co można zauważyć na zdj.) Interesuje się modą, muzyka i modelingiem (choć modelka nie pragnę zostać). Próbuje sobie przypomnieć jakie pytania zadawaliście mi na IG, ale chyba nie dam rady. Jeśli jeszcze macie i chcecie zadać to możecie je śmiało w komentarzach zamieszczać:) DOBRA STARCZY WAM JUZ TEGO GLĘDZENIA O MNIE!

Co do prowadzenia bloga, jak sama nazwa wskazuje będzie to "pamiętnik", ale spokojnie nie byle jaki! (Przynajmniej mam taka nadzieje:D) Moda, muzyka, modeling, zdrowy tryb życia, to rzeczy pierwszorzędne, o których będę "blogować". Lubię pisać i sprawia mi to niemałą przyjemność. Proszę o wyrozumiałość, ponieważ to mój pierwszy wpis na pierwszym blogu, a jak wiemy początki bywają trudne:)

No to chyba tyle na początek, całuje was bardzo mocno i bardzo proszę o wasze opinie!:*






1999r. 

2012r.

 Obecnie 

author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

21 komentarzy

  1. Ja też dziś założyłam bloga, do którego naprawdę długo się zabierałam. Co za zbieg okoliczności - pomyślałam, gdy zobaczyłam na instagramie, że też dziś postanowiłaś to zrobić:D
    Z tym, że mój jest o nieco innej tematyce niż pamiętnik, styl zycia czy moda. Życzę Ci powodzenia, z doświadczenia wiem, że blogowanie to niełatwa sprawa (bo blogów miałam już wiele:D)
    Uszanowanko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nigdy nie mialam, ale postanowiłam założyć. Mój tez nie bedzie tylko opowiadaniem o mnie :) bedzie dużo sesji z firmami, z którymi współpracuje i dużo, dużo wiecej :)
      Tobie także życzę powidzenia i chętnie odwiedzę twoj blog ;)

      Usuń
    2. Dzięki! Ja uwielbiam modę, sesje zdjęciowe, które są w takim klimacie "vogue", nie wiem czy twój taki będzie, ale jeśli tak to od razu ląduje w obserwowanychXD
      Tylko (uwaga: dobra rada:D), nie bądź kolejną szafiarką, bo to już jest trochę oklepany temat. Chociaż zdjęcia ładnych dziewczyn zawsze miło przejrzeć i zmotywować się do pracy nad sobą, by wyglądać też tak ładnie :D
      Jeśli chcesz to zapraszam do mnie i, choć nie ma za wiele do ocenienia(na razie), do wystawienia opinii o moim blogu. [chemiazywnosci.blogspot.com]

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na kolejne posty :) obserwuję na instagramie to i tu :)
    jesteś świetna :*

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie się zapowiada :) na pewno będę tu zaglądać z miłą chęcią :)
    zapraszam również do mnie na bloga tithiel1404.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przerosłaś moje najśmielsze oczekiwania! powodzenia, będę częstym gościem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od małego taka piękna no <3

    OdpowiedzUsuń
  7. urodziłam się tego samego roku, w tym samym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. urodziłam się tego samego roku, w tym samym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. urodziłam się tego samego roku, w tym samym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 20 year-old Research Assistant II Hermina Royds, hailing from Terrace Bay enjoys watching movies like Major League and Photography. Took a trip to San Marino Historic Centre and Mount Titano and drives a Ferrari 400 Superamerica. strona internetowa

    OdpowiedzUsuń