wtorek, 5 maja 2015

Majóweczka w Krakowie!

Witam wszystkich!

Wczoraj wybrałam się do najpiękniejszego miasta w Polsce! Tak wedle mojego gustu Kraków w 100% zasługuje a tak wysoka notę. Zawsze jak jestem tam choćby na kilka godzin to nabieram tyle pozytywnej energii, ze starcza na długi czas. Tym razem z Melą połączyliśmy przyjemne z pożyteczny, czyli SESJA!

Ubranka, które miałam na sobie podczas wyjazdu są polskiej marki OH! YEJ. Firma prowadzona jest przez dwie nie dość, że piękne to jeszcze ze znakomitym wyczuciem stylu kobiety! Na pierwszy rzut oka ubrania wydaja się bardzo elegancie, Natomiast co będziecie mogli zauważyć a zdjęciach, spodnie i bluzeczki są naprawdę bardzo uniwersalne. Na spokojnie można je zakładać na co dzień. Własnie dla mnie to największy fenomen OH! YEJ. Ponadto rzeczy są wykonane bardzo, ale to bardzo solidnie. Materiał to po prostu bajka! Lekki, milutki i co dla mnie najważniejsze niegniotący się. Oczywiście nie oczekujmy cudów, ale mi po kilku godzinach siedzenia w pociągu nie pogniotły się ani trochę. Naprawdę dziewczyny warto zainwestować, w tak dobra rzecz, bo starczy wam na długi czas! Więc nic innego mi nie pozostaje jak tylko zaprosić was do ich sklepu online LINK -   http://ohyej.com/index.php































author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

15 komentarzy

  1. Ale przepięknie! Jedna z najlepszych sesji moim zdaniem ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny look , okolica świetna - nigdy nie byłam w Krakowie, chciałabym kiedyś go zwiedzić :)
    Super wyszłaś na zdjęciach :)
    Zapraszam w wolnej chwili http://www.skezjablog.eu/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, największe miasto w Polsce :) warto zwiedzić :)

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia, świetna stylizacja :)
    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraków jest fajny do momentu, gdy trzeba wnim zacząć żyć tj. dojeżdżać do pracy/szkoły/uczelni. Ale uroku mu nie można odmówić. Stylizacji również;p
    + Zapraszam na Blond Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, dowiem sie tego za rok bo zamierzam isc tam na studia :)

      Usuń
  5. Uwielbiam Kraków! Zdecydowanie najpiękniejsze miasto.
    Śliczne ubrania :*
    Pozdrawiam i zapraszam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Kraków, byłam tam w tamtym tygodniu! :) W moim najnowszym poście znajdują sie własnie zdjecie ze starego miasta:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i outfit. Rzeczywiście spodnie boskie!

    http://mvthilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, zdjęcia, stylizacje i oczywiście pomysłowość ;))

    OdpowiedzUsuń