wtorek, 5 kwietnia 2016

WIOSENNIE.

Hej kochani,
Wiem ze mało tutaj i was zaniedbuje, ale już coraz bliżej wakacyjnej przerwy, wiec posty bd cześciej. OBIECUJE! W prawdzie nie mam planu o czym napisać w tym poście. Postanowiłam, nie zanudzać was i odrazu przejść do sedna czyli mojej stylizacji! Zacznę trochę inaczej, bo od butów! Przepiękne sandałki na szpileczce. Początkowo bałam sie, ze bedą totalnie niewygodne, ale na szczęście myliłam sie. Buciki są bardzo dobrze wyprofilowane i cały dzień chodzenia w nich mnie nie zmęczył.


Rurki są z sieciówki i znajdziecie he wszędzie, tylko muszę sie przyznać, że dziury na kolanach sama wycięłam. Nudziły mnie kolejne czarne rurki, wiec postanowiłam wziąć nożyczki i w amatorski sposób je rozerwać. T-shirt jest to najzwyklejsza czarna bluzka z dość dużym dekoltem, luźna i zwiewna, także do kupienia wszędzie. Ja akurat zakupiłam ja w ZARA. Dużo z was mnie już pytało na instagramie z jakiego sklepu mam ta różowa kurtkę. Niestety muszę sie przyznać, ze sama nie pamietam kupiłam ja x lat temu w jakimś butiku, chociaż zbytnio nie podobała mi sie początku. W życiu nie sądziłam, ze ten kolor stanie sie na topie! Ja go osobiście całkiem niedawno polubiłam, może to przez zmianę koloru włosów, ponieważ do blondu jakoś bardziej mi pasuje.

A wy co na ten temat myślicie? I oczyścić piszcie jak podobają sie zdjęcia i czy chcecie cześciej postów!

















author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

18 komentarzy

  1. piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia :) Tylko nie wiem czy to u mnie czy u wszystkich na trochę słaba jakość :/
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są w formacie "bardzo dużym" więc niestety jakość trochę podupadła :C

      Usuń
  3. Cieszę się, że dodałaś ten post :) Śliczne zdjęcia :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna <3 uwielbiam twoje posty :) http://sm4rowski.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo fotogeniczna! Świetna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na Twoje kolejne posty !
    Świetne zdjęcia i ootd :O

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładne te zdjęcia! slicznie wygladasz:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega wspaniały post! Uwielbiam Twoje wpisy <3
    PS gdzie kupiłaś spodnie i jak dawno? Ja poszukuję zwykłych spodni już od 2 lat i żadne nie przypadły mi do gustu, także proszę o pomoc!! :)*

    OdpowiedzUsuń