piątek, 27 maja 2016

CLASSIC.

Zawsze zaczynam post od przywitania, typu "hej", "witam", itp. Sama nie wiem czemu, teraz zaczynając pisać ten post ponownie próbowałam zacząć w podobny sposób. Sama nie wiem czemu, nie pasuje mi tym razem. Wiec zacznę troszeczkę inaczej!

Elegancja kojarzyła mi się zawsze z czymś nudnym, oklepanym, może dlatego, że po pierwsze nie zawsze umiałam się w taki sposób ubrać, po drugie cały czas czuje w sobie malutkie dziecko, do którego to nie pasuje, po trzecie uważałam, że mój wzrost na to mi nie pozwala. Zawsze byłam sporo wyższa od każdej dziewczyny i niejednego chłopaka nawet bez jakiegokolwiek obcasa. Wydawało mi się, że jak do tego założę jeszcze szpilkę, to będę wyglądać co najmniej komicznie. Wysokie dziewczyny wiedzą o czym mówię. Natomiast zaczęłam się przekonywać do wysokich butów i powiem wam, że jestem mile zaskoczona! Nogi wyglądają zjawiskowo, czuje się bardziej kobieco i o wiele mniej dziecinnie. Oczywiście nie mówię, że codziennie chodzę w szpilkach, ale raz na jakiś czas z miła chęcią pokażę się tak na mieście. 

Szczególną moją uwagę przykuły buty firmy CARINII. Słyszałam o nich bardzo dużo pozytywnych opinii, Doskonale wiecie, że ja nie buduje opinii zanim sama się nie przekonam. Chodzenie w szpilach na wysokim obcasie nie było dla mnie czymś nowym, ale zawsze kupując buty (szczególnie na wesela, studniówkę i tego typu zabawy, gdzie jednak trzeba "wytrzymać" w tych butach dość spory czas) bałam się o ich wygodę, czy podołam tańczyć, bawić się w nich cała noc. Raczej każda kobieta ma tego typu problem. Przetestowałam masę butów zaczynając od marek ekskluzywnych kończąc na zwykłych kupionych, gdzieś za grosze. Mam parę ulubionych firm i śmiało mogę dodać do nich kolejną. Mianowicie, wspominaną wyżej markę CARINII. Nie mam pojęcia jakim cudem buty na ok. 11cm obcasie mogą być aż tak wygodne! robiąc sesje przeszłam w nich pół miasta i nie czułam ze mam tak wysokie buty na sobie. Połączenie wygody i piękna to przepis na sukces! Wiele kobiet, a nawet młodych dziewczyn ( tak jak ja)  nie ma w zwyczaju chodzić na szpilkach codziennie, wiec nawet przejście kilku metrów może sprawić trudność, natomiast marka CARINII doskonale o to zadbała i pomyślała o tym, z czego jestem bardzo zadowolona! Mogę śmiało stwierdzić, że niejedna kobieta przyzna mi racje. 

Gdzie można je dostać? Już mi kilka z was to pytanie zadało, jak dodałam na snapchatcie te piękności. Jeśli chodzi o Kielce, bo tutaj mieszkam. Salon znajduję się na ul. Sienkiewicza 53, ale wiadomo nie każdy tutaj mieszka, więc kliknij tutaj i kliknij tutaj a otworzą Ci się strony gdzie można je kupić online.

Teraz po tak rozbudowanym wstępnie pora kulminacyjny punkt - SESJA!

Piszcie jak wam się podoba! Wolicie mnie w takiej odsłonie, czy nie.

FOT. ANKA CISZOWSKA





















 

ŻAKIET ZARA 

BLUZKA H&M
SPODNIE ZARA 

ZEGAREK DANIEL WELLINGTON
BUTY CARINII
TORBA CHANEL
author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

20 komentarzy

  1. Figura marzenie <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Czerwone szpilki pięknie przełamują biel dzięki czemu stylizacja nabiera odrobiny pazura. Jesteś prześliczną dziewczyną. :*
    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna, klasyczna stylizacja. Czerwień idealnie komponuje się z bielą ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, super blog dlatego też obserwuję, życzę miłej niedzieli i zapraszam do siebie na bloga >> http://dominatt.blogspot.com/ << i na facebooka bloga >> https://www.facebook.com/dominatt.blog/ <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam białe stylizacje. :) Szczególnie zaciekawiły mnie czerwone szpilki.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pod wrażeniem jestem *.* jak księżniczka wyglądasz :* zapraszam do mnie liliuch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, cudowne zdjęcia :) ja tez mimo 20 lat nie moge przekonać sie do szpilek, jakoś czuje ze do mnie nie pasują :p pozdrawiam ^^

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cudowną figurę, wyglądasz jak modelka! Czerwone usta podkreślają urodę, a razem z lokami dają fenomenalny efekt! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku!! Mega dziękuje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna świetna stylizacja, uwielbiam twojego bloga! Choć po cichu liczyłam, że weźmiesz torbę z Guess (snap), to jednak ta również świetnie pasuje <3
    nathvalie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kochana dziękuje! <3 więcej było za chanelka, ale spokojnie Guess'a tez nie raz wykorzystam jeszcze :*

      Usuń
  11. Świetna stylizacja
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz. Nie sprawiasz wrażenia takiej wysokiej na zdjeciach haha
    zapraszam do mnie :) mett-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie? Haha zawsze wydawało mi sie ze tak! 177cm robi swoje ;( niestety

      Usuń