niedziela, 15 maja 2016

CRANBERRY

Kochani!
Tak jak obiecałam powracam! Posty będą często i regularnie. Biorę się ostro to roboty i dam z siebie 120%. Na dziś mam dla was przygotowany post nie z tylko jedna stylizacja. Dlaczego? Otóż sprawa jest bardzo prosta. Promuje wschodząca markę i zostałam poproszona o zrobienie sesji dla całej kolekcji! Oczywiście nie zawale was tutaj całym asortymentem tylko jego częścią, a w kolejnych postach pokaże dodatkowe ubranka. 

Marka nazywa sie CRANBERRY i urzekła mnie swoja elegancja. Prostota z nutka szaleństwa! To połączenie kocham najbardziej. Uniwersalne i bardzo dobrze jakościowo rzeczy możecie kupić pod linkiem : http://pl.dawanda.com/shop/cranberry oraz na Facebook https://www.facebook.com/Cranberry.moda/?fref=ts 
Nic innego mi nie pozostaje jak podzielić się moja praca: 

FOT. ANKA CISZOWSKA 
























author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

12 komentarzy

  1. Prześliczne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne stylizacje. Różowa spódnica skradła moje serducho <3
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/pastelowa-kurteczka-pepco.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta spódnica w kwiaty jest genialna! Chętnie bym taką przygarnęła.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz ! Urzekła mnie spódniczka ! Jest przepiękna *.* Kolekcja niesamowicie kobieca <3
    Śliczna różowa sukienka !
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje !! Zobacz nowości w nowym poście ❤️

      Usuń