niedziela, 9 sierpnia 2015

Za gorąco!


Witam, 
W dzisiejszym poście chciałabym wam zaprezentować 2 marki. 
Pierwszą z nich jest VINDICTIVE, mogliście już zauważyć na wcześniejszych zdjęciach wstawionych przeze mnie na instagram. Firma świetna, wysyłka, jakość, wykonanie na 6 z plusem. Na zdjęciach jakie wam będę chciała pokazać mam od nich przecudowną spódniczkę. Ja po prostu się w niej zakochałam! Idealna na taki upał! Pasuje niemal do wszystkiego. Jak już wiecie ja bardzo stawiam nacisk na wykonanie ubrań, ponieważ nienawidzę jak rzecz jest z beznadziejnego materiału i po kilku praniach jest do wyrzucenia. Znacie to? No własnie. Nie ma nic gorszego! W przypadku tej marki zapewniam was, że tego nie odczujecie, a wręcz przeciwnie! Będziecie mile zaskoczeni, to wam gwarantuję. Naprawdę warto odwiedzić ich sklep online 




Drugą firma o jakiej napisze jest SERENDIPITY. Marka specjalizująca się kostiumach kąpielowych. Na zdjęciach mam dwa, kolorowy i czarno pomarańczowy. Są po prostu idealne jak na tegoroczne letnie trendy! nie wiem jak wam, ale ja przez długi okres czasu nie mogłam znaleźć wygodnego, ładnego i w dobrej cenie kostiumu. Cały czas coś mi w tamtych nie pasowało, a to za płaska jestem, a to nie wygodnie bo uciska wszędzie, ale teraz już nie misze się tym martwić! Kostiumy są naprawdę piękne, a za to jakie dopasowane. Dla mnie po prostu BOMBA! Nic innego mi nie pozostaje, jak tylko odesłać was na ich stronkę!




































author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

16 komentarzy

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie!
    A ta spódniczka jest genialna! :)

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki świetny zestaw! Spódniczka i kostium kąpielowy są cudowne!<3
    Obserwuję i zapraszam do siebie:

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod zachwytem Twej urody ! http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta spódniczka :) już na zdjęciach widać, że jest dobrze wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uważam że jest za gorąco :/
    Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Biała koszula z szarą spódniczką wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka kurwa stylówa xD sportowa spódnica, strój kąpielowy i koszula :D P O R A Ż K A :D

    OdpowiedzUsuń