piątek, 14 sierpnia 2015

"WYPROMUJ MNIE!"

Witam, 
Dziś troszeczkę inaczej.
Od dłuższego czasu chciałam poruszyć ten temat, ale jakoś na to się nigdy nie zebrało, aż do tej chwili. 
Co jakiś czas dodaje na instagram'a informacje, iż możecie do mnie napisać/zapytać o co chcecie, Ja z chęcią odpowiem. Do tej pory tak jest, tylko jedna rzecz mnie bardzo denerwuje. Jest pewna grupa osób, która zamiast własnie prowadzić fajna normalna rozmowę, pisze np. "Wypromuj mnie", "zrób SFS", albo inne pierdoły.
Po pierwsze nie jestem osoba, która może kogoś "wypromować", ponieważ nie jestem znana, albo jak oni to piszą nie jestem "fejmem". No, ale to jeszcze da sie przeżyć. Najbardziej irytujące jest to, że jak już ta osoba napisze do mnie, po to tylko aby udostępnić jej profil, a ja się nie zgodzę, to od razu jest "ale z ciebie gwiazda", "zdobyła kilka follow i uważa, się za niewidomi co", "myślisz, ze jesteś lepsza ode mnie?". No kurde dacie wiarę, ze takich wiadomości jest masę? Zarzucają mi, ze się wywyższam, ze uważam się za lepsza od niego tylko wyłącznie dlatego, ze nie zgodziłam się na udostępnienie jego/jej profilu. Dla mnie to jest śmieszne, ale zarazem bardzo denerwujące. Bo ja odpisując takim osoba staram się być miła, serdeczna i naprawdę zachowywać się fer.
Pewnie teraz myślicie, "ale ty czasem udostępniasz profile innych osób", a i owszem, tylko są to profile, które mi się podobają i wiem, ze spodobają się osoba, które mnie obserwują. To chyba logiczne. Nie chce na siłę zdobywać laków, bo dla mnie jest to sztuczne, nie chce na sile być wszędzie i robić tzw. sztuczny tłum. Wiec proszę, jeśli kogoś podkusi napisać do mnie nawet z takim pytaniem, to niech nie naskakuje na mnie i bez podstawie nie ocenia. Bo po co?

Opisałam stricte moje odczucia co to takiego postępowania, ale wiem, ze innych też to denerwuje. Naprawdę nie chce nikogo oceniać, ani nikogo obrażać, tylko czy jest sens na siłę iść w pogodni za "fejmem"? Może lepiej robić to co się lubi i starać wykonywać to w 100% dobrze, a gwarantuje, że właśnie wtedy znajdzie się grupa odbiorców, która nie jest przypadkowa.  

W tym miejscu chciałabym bardzo podziękować wszystkim, którzy do mnie piszą, komplementują i dają kopa do działania. Jesteście najlepsi i dziękuje wam za to wszytko! Pamiętajcie ja zawsze odpisze, pocieszę, pomogę, doradzę

Teraz na sam koniec chciałabym wam pokazać zdjęcia z ostatniej sesji, mam nadzieje, ze się spodobają! 
























author image

About the author:

Fashion blogger from Poland.

Let's connect!

38 komentarzy

  1. Nie mogę się napatrzeć na zdjęcia. Cudne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się napatrzeć na zdjęcia. Cudne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Takich osób jest coraz więcej. Na profilach gwiazd i nie tylko spamują masą "ofert". Widać, że osoby dostające te "oferty" próbują z tym walczyć i dobrze, może kiedyś uda się ich zniszczyć:) A w stosunku do ciebie są śmieszni, nie dostali czego chcieli i zaczęli hejtować;) Jesteś najlepsza, pozdrawiam:*

      Usuń
    2. No wlasnie :) dziekuje ❤️

      Usuń
  4. Faktycznie musi być to irytujące. Co do zdjęć : jeju jakie cud miód nogi

    PatrysjaHasmikMero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja takiego czegos nie lubie też :/

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega zdjęcia obserwuje :)
    http://kmurawskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! :) Powodzenia w zwalczaniu natręctw i niemiłych wiadomości ;*

    www.paulinaratajczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia ;) Też bardzo mnie irytują jakiekolwiek wiadomości i komentarze, w których osoby piszą wszystko, żeby zdobyć tylko follow lub like'i

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakimiś dziwnymi hejtami itp się nie przejmuj, ludzie zazdroszczą choćby jednego lajka więcej.. obserwuję Cię od dawna i mimo popularności nie zauważyłem żebyś 'gwiazdorzyła' :) pozdr! polishboy.de :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia <3 Ale jesteś ładna *,*
    zapraszam do mnie na posta
    Mój Blog - klik! <---poklikasz? :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna! <3
    Jakich sztucznych rzęs, podkładu i bronzera używasz? Podasz dokładne nazwy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokazuje wszytko na snapie - wisnickaalicja :D

      Usuń
    2. ale dodałam Cię na snapie dopiero wczoraj :( mogłabyś pokazać jeszcze raz? :)

      Usuń
  12. Zrobisz kiedyś wpis o swoim makijażu? ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogliby napisać o rady, ja tak pisałam do jednej bardzo znanej blogerki, żeby doradziła i skrytykowała mojego bloga, żeby mi pomóc. I pomogła , bez zbędnego gadania, ale to nie było wypromuj mnie. To przychodzi samo. Co do bloga to masz świetne zdjęcia i styl. Pozdrawiam ;)
    Dodaję do obserwowanych ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. duzo osob pisze mi abym ocenila/pomogla im w prowadzaniu bluga czy IG i to jest bardzo mile, ponieważ jesli ktos prosi cie o rade to znaczy ze docenia to co robisz i podoba mu sie to:) Tylko to jest inna kwesja niz pisanie "DAJ MI LAJKA BLAGAM.." :*

      Usuń
  14. Jesteś naprawdę prześliczna i świetnie radzisz sobie przed obiektywem, czekam na nowe posty <3 !
    Jeśli zechcesz zapraszam też do mnie - My Second Soul :*

    ---> sararoksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała sesja, cudowne pierwsze zdjęcie ;) Zresztą wszystkie są piękne *.* Miło popatrzeć 😉

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW, magiczne zdjęcia! <3 Genialnie wyglądasz! ;-)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacje z koszulą w kratę są zawsze super :) caly zestaw jak najbardziej na plus :P

    OdpowiedzUsuń
  18. To naprawdę denerwujące, co prawda mój blog jeszcze nic nie osiągnął, ale przeglądając np. właśnie instagram, pod zdjęciami każdego "fejma" znajdzie się prośba o wypromowanie. Wspaniała stylizacja i zdjęcia, ale mądra treść posta urzekła mnie najbardziej :) Zostaję z Tobą na dłużej.

    http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie! I tutaj genialnie wyglądasz w tych włosach ☺

    OdpowiedzUsuń